Hon vann!:)

Nu ska jag önska mig ett presspass till Eurovision Song Contest i Sverige nästa år. Undrar om det hjälper att önska sig det i både julklapp och födelsedagspresent?;) Om inte får jag väl försöka få tummen ur ***** och skaffa mig lite fler kontakter. Skulle varit så grymt kul att få uppleva hela schlageryran på nära håll. Se om det verkligen är så galet som det verkar. Stort grattis i alla fall till Loreen och "den mystiska mannen". Trodde först att dem glömt honom i Sverige så blev överlycklig när han dök upp i slutet. Han gör verkligen scennumret till något alldeles speciellt! Kram


Kommentarer
Annika

Håller tummarna för det där passet!

2012-05-27 @ 21:31:23
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Marlene

Tack:)

2012-05-28 @ 11:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0