Någon sa en gång att man bara ångrar det man aldrig gör...

...jag tror faktiskt det ligger rätt mycket i det. Man måste våga tro på sig själv och våga satsa för att uppnå det man vill livet. I minst fem års tid har jag drömt om denna chans. Trots det blir jag illamående nu när den väl dyker upp. Klarar jag verkligen detta? Är jag rätt person? Skulle inte någon annan passa bättre? Tänk om jag gör bort mig... Ja..tänk om... Samtidigt vet jag att jag inte kan missa det. Inuti mig vet jag att jag har det! Detta är bara så rätt för mig! Nu är det dags att kasta alla tvivel och tro på sig själv. Ingen är som mig och jag vet att jag har något att ge, även om det kanske finns människor som är snyggare eller mer sociala än mig. I have nothing to lose, så nu tänker jag ge allt! Hoppas ni håller tummarna för mig och blir inspirerade att själva våga tro på era drömmar. Många kramar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0