Ont i kroppen

Vet inte riktigt vad jag har gjort men hela min kropp värker och jag känner bara för att ligga och titta på film hela dagen. Har ett stort blåmärke på vänster vad, men har ingen aning om vad som orsakat det. Samma sak på min högra armbåge... Ska snart cykla till biblioteket och skriva ut lite aloevera papper, och kladd på det jag skrivit till hemtentan. Sedan blir det att besöka ungdomsmottagningen för en intervju till vårt PBL- arbete. Efter det kånka massa väskor till stationen och ta tåget till Laholm där mamma hämtar mig. Sedan blir det en kväll med planering inför mammas aloevera-party imorgon. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0