Virrpannans bekännelser

Råkade gå in i fel trapphus idag. Nej, jag var inte full... Bara väldigt förvirrad. Cykelstället utanför vår port var nämligen fullt, vilket gjorde att jag blev tvungen att parkera min cykel i ett ställ lite längre bort. Naturligtvis gick jag trots det in genom första bästa port efter att jag hade låst min cykel. Helt ovetandes om att det inte var där jag bodde. Upptäckte inte detta förrän jag var halvvägs upp i trappen och började fundera över varför det var tre dörrar på varje våning istället för två, vilket vi har i vårt hus. Måste sett väldigt rolig ut där jag stod helt förvirrad och inte riktigt kopplade var jag var. Tack o lov att ingen såg mig! Till sist hittade jag i alla fall hem och började det stora projektet med att packa ner mitt liv i lådor. Nästan bara en månad kvar nu till flytten och på torsdag/fredag åker jag hem till mina kära föräldrar för att våldgästa dem den återstående tiden. Får hoppas att jag inte packat ner något underst i lådorna nu bara som jag plötsligt kommer på att jag bara måste ha. Skulle inte bli ett dugg förvånad då jag stundtals skrämmer mig själv med att vara en riktig virrpanna;) Kram


Kommentarer
Anonym

Då är det nog bra med en pause på landet.Ska bli kul att du bor hemma ett litet tag ,sen startar det nya livet med egen lya .

Kan bara erkänna att nu får du vara stor och vuxen=)

välkommen hem till landet KRAM

2012-05-27 @ 10:10:23
Marlene

:)

2012-05-27 @ 10:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0