På promenad genom stan

Efter några dagars sjukdom känner jag åter hur krafterna börjar komma tillbaka. Mjukisbyxorna har blivit utbytta mot jeans, och teven mot en promenad runt Nissan. Det är inte klokt vilka fina lägenheter som finns där! Stora inglasade balkonger, stilrent inredda med palmer och lampor. På bottenplan finns restauranger, frisörsalonger eller ateljéer. Att leva där måste vara lite annorlunda än att bo i min lilla studentlägenhet. Även om den faktiskt kan vara ganska mysig trots sina ynka 21 kvadratmeter med Ikea-inredning. På bottenplan har jag tvättstuga och högljudda grannar. Kanske inte riktigt lika lyxigt som en restaurang, men det ger trots allt en ganska så hemtrevlig känsla. Det passar mig där jag är i livet just nu, men i framtiden skulle jag gärna ta en lyxlägenhet med inglasade balkong vid Nissan. Så det är väl bara att börja spara;) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0