Underbara grannar!

Somnade 03.30 i natt då mina underbara grannar äntligen slutade skrika utanför mitt fönster (tror det är det som kallas att festa... eller också är det det som folk kallar adhd?). Vaknade 07.30 efter oroliga drömmar om att min toalett gått sönder och sprutade vatten (den som nyligen berättade en sådan historia för mig för kan känna sig träffad). Kom på att jag försovit mig till min tvättid 07.00 och skyndade ner i tvättstugan med min tvättpåse... SJÄLVKLART FÖRSENT! Någon av mina underbara grannar hade redan snott min tvättid. Fick lust att göra något otrevligt men ryckte istället på axlarna och försökte låtsas oberörd, även om ilskan kokade inuti. Gick upp i lägenheten igen, duschade och sköljde ner min ilska i golvbrunnen. Funkade faktiskt ganska bra:) Nu sitter jag på min säng igen, klarvaken, med Findus bredvid och temuggen i handen. Tänkte plugga lite och sen gå en runda på stan för att köpa "lite" julpynt:) Dagar som börjar dåligt kan ju som sagt bara bli bättre. Många kramar till er! Kram


Kommentarer
Lisa

Men vännen då vilken start du fick!! Men tvättiderna kan man ju inte bara ta så där! Du är ju bokad i tre timmar:(

Hoppas dagen blir bättre nu, KRAM!

2012-11-22 @ 10:00:11
Marlene

En av maskinerna var i alla fall full med tvätt... Dagen blev super så inga sura miner längre:) Kram

2012-11-22 @ 19:35:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0