En liten update!

Hemtentan som jag skrev om tidigare är numera bortglömd. Ångesten är som bortblåst och jag har haft en riktigt fin höstvecka med träning, vänner och plugg. Tyvärr varar inte detta för evigt då tentan snart gör sig påmind i form av ett resultat som antingen gör mig överlycklig eller något tjurig... Något som i alla fall kan få mitt humör att nå toppen igen är att teveprogrammet "Så mycket bättre" har premiär nästa lördag. Tror seriöst inte att det kan bli så mycket bättre än va det är i år. Både min sötnos Darin (undrar om han minns mig;)) och världens coolaste Maja Ivarsson från The Sounds ska vara med. Snacka om att jag inte kommer att missa ett enda avsnitt! Nu är det dags att natta Findus. Imorgon blir det grupptenta-plugg innan jag och Findus tar tåget hem för att fira pappsen som fyller år. Hoppas, hoppas att han blir nöjd med presenten. Blev ju lite dyrare än tänkt pågrund av en väldigt charmig, manlig försäljare... Sånt borde inte vara tillåtet! Puss o kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0