Hos syon

Var hos syon idag och pratade. Hon var faktiskt väldigt trevlig och duktig på sitt jobb. Hon ritade upp en tidslinje med 20 i ena änden och 70 i andra. Sedan visade hon hur liten del tre år är av livet mellan 20-70. Nämligen ingenting alls. Jag som har sådan panik för att det känns som att allt kommer gå jättefort. Så mycket jag vill hinna med... känner mig dum när jag inser hur dumt jag tänker. Jag är ju faktiskt BARA 20, och borde inte oroa mig utan leva litvet. Problemet är bara att det finns så många vägar att gå och att jag tänker att det är bäst att välja rätt väg med detsamma, Frågan är bara vilken väg det är... Nu har jag ju ännu fler alternativ än innan, så är väl bara att tänka vidare..Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0