Hösten

Hösten är här och jag försöker tänka att det kommer bli en mysig årstid. Tända ljus, te och strilande regn. Tid att läsa, tid att träna och tid att mysa med vänner och familj. Visst låter det bra? Ändå är det något som klumpar ihop sig inom mig och gör ont. Kanske är det vetskapen om att jag under hösten kommer läsa en kurs jag inte finner så intressant. Få kämpa med hemlängtan, då all tid tyvärr inte kommer spenderas med vänner och familj. Långa, mörka, ensamma kvällar kommer komma, antingen jag vill det eller ej... Jag kommer även behöva ta ett tufft beslut om Findus ska fortsätta bo hos mig eller inte. Är så rädd att något ska hända honom. Behöver honom, men undrar om han inte har det bättre hemma hos mina föräldrar egentligen...? Älskar honom och vill verkligen hans allra bästa! Kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0