Shoppat till Findus!

Shoppat en massa saker till Findus idag. Bland annat en ny väska och ett spray som ska lugna honom när vi åker tåg. Har insett att jag inte kommer klara mig utan honom här i Halmstad, så nu gäller det att försöka lösa problemen. Hoppas det ska funka för jag får alltid en klump i magen när jag lämnar honom hemma hos mina föräldrar. Vet att han har det bra där, men då jag har ett speciellt band till honom och det märks att han är min katt, så är ju meningen att han ska vara med mig. För oavsett mångas åsikter, så vet jag att han har det bra när han är med mig. Även om detibland  innebär att han måste åka fram och tillbaka på helgerna. Många katter kan tyvärr bara drömma om att vara lika älskade som Findus är!<3 kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0