Nu har jag gjort mina val...

...och det kunde inte kännas bättre! Får en lätt pirrande känsla i magen när jag tänker på mitt kommande år. Först åtta veckors verksamhetsförlagda studier på ett behandlingshem. Sedan (förhoppningsvis) en sommarkurs i kriminologi eller ett urspännande sommarjobb (som jag faktiskt tror jag har chans att få). Efter det en valfri hösttermin som jag valt att fylla med medie- och kommunikations vetenskap. Sen blir det att skriva en C-uppsats innan man är färdig hälsopedagog och redo mot nya utmaningar, nämligen journalistutbildningen! Känns som jag kommit en bit på vägen av mina mål och just nu känns allt bara roligt. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0