Bodypump

Testat bodypump idag. Var faktiskt riktigt roligt och inte alls så farligt som jag trodde. Skivstången var visserligen lite ovan och läskig, men jag lyckades i alla fall att inte tappa den. Hängde inte riktigt med i alla övningar och gjorde väl bara hälften av vad man skulle, men ska ge det någon vecka och se om jag blir bättre. Var i alla fall kul att prova och känns underbat skönt i kroppen nu efteråt. Tog en varm dusch när jag kom hem och slängde mig sedan i sängen framför teven. Kollade på outsiders och förundrades över vilka människor det finns. Nu är det snart dags att sova för imorgon blir det förhoppningsvis slutspurt på hemtentan:) Sov så gott, kramar!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0