En mysig lördag såhär långt!

Ensamhet kan vara både himmel och helvete. Idag var det himmel:) Började min dag med att sova så länge som Findus tillät. Åt sedan en god frukost och slötittade på teve. Därefter tog jag en lång dusch innan jag gick och handlade lite. Kom hem, städade, drack tre koppar kaffe och fick en koffeinkick som inte var av denna värld. Lyckades skriva lite på hemtentan och såg sedan en superhärlig tjejfilm, Beauty & the Briefcase (se den!:). Till filmmyset åt jag lite (läs mycket...) godis. Drömde mig bort och önskade att jag hade huvudrollen i filmen. Kom tillbaka till verkligheten och hade en härlig feel-good-känsla i hela kroppen. Ibland är det skönt att bara göra som man vill. Konstigt bara att ångesten lyckats hålla sig borta... börjar jag måntro komma ur min 20årskris? Fyller ju snart 21... Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0