Ingen tråkig hemtenta

Sitter och skriver lite på min hemtenta nu som handlar om skuggningen och intervjun som jag gjorde av en nyhetschef. För första gången kan jag inte sucka över hur jobbigt det är att skriva en hemtenta, då jag fullkomligt älskar att skriva om detta ämne. Inget annat kan få hjärtat att slå, pulsen att öka, och fjärilarna i magen att flyga, så som journalistyrket.Trivdes så bra i redaktionsmiljön under skuggningen att jag inte ville gå hem. Inser hur mycket jag brinner för detta och varje ord jag skriver på tentan får mig att drömma mig tillbaka. Självklart har jag en stor mugg kaffe bredvid mig, bara för att kunna känna känslan av att arbeta som en riktig journalist. I just love it! ;) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0