Mina galgar räcker aldrig till...

Varit på IKEA och köpt en pall till köket så att även jag når upp till översta hyllan i skåpen;) Köpte även glasskålar och galgar. Känns som jag alltid köper galgar när jag är på IKEA, men ändå räcker de aldrig till... Är väl bara att erkänna att jag är lika frälst på kläder som vissa är på skor och smycken. Livet känns i alla fall lite lättare när man har ordning på allt, så galgar är en smart uppfinning:) Ikväll blir det tentaplugg för hela slanten. Familjen ska på släktkalas så tar chansen när det är tyst och lugnt i huset. På söndag återvänder jag och Findus till Halmstad, så då känns det som livet går in det normala igen, vilket faktiskt kan vara rätt skönt efter en intensiv jul och nyår. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0