En lite ljusare vecka

Denna vecka har jag faktiskt mått mycket bättre. Våren har kommit på allvar här i Halmstad och uppgifterna i skolan visade sig vara mindre hemska än vad jag först trodde. Min grupp har kommit en bra bit på grupptentan som ska va inne nästa fredag, så det känns inte längre lika omöjligt att ro den i land. Ikväll kommer mamma och hämtar mig, så jag slipper åka tåg med halva min garderob som jag sorterat ut. Tanken är att jag ska sälja det i en secondhand affär och försöka dra in lite pengar till sommaren som fortfarande ser ganska osäker ut. Jag har i alla fall sökt två sommarkurser på distans nu. Kriminologi och ungas kultur i ett digitalt medielandskap. Även sökt lite jobb här och där så får se var det landar. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0