Heja Ulrik! Ikväll gäller det!:)

Bild från RixFm festival 2011/ @Marlene Pettersson
 
Final i melodifestivalen ikväll och min gissning är att antingen Ulrik Munter, Anton Ewald eller Yohio tar hem det. Allra helst hoppas jag på Ulrik då jag tycker han lyckas ge sin låt enorm power genom sitt scenspråk. Åh vad jag önskar att jag var en av dem som fick vara på plats och recensera!!! Istället får jag vara hemma och fixa till kläderna som ska iväg till second hand och städa. Kanske blir det också en lång skogspromenad i det fina vädret och en runda till min fina farmor:) Sedan blir det melodifestival för hela slanten... hemma i soffan förstås... kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0