En lyckad praktik!

Praktiken blev ju hur bra som helst! Lärde mig massor och fick stort utrymme för att ta egna intiativ. Flickorna var superhärliga trots sina psykosociala problem, och personalen fanns hela tiden där som stöd. Det kunde med andra ord inte blivit mycket bättre! Nu gäller det bara att få till rapporten så att jag kan känna mig lika nöjd med den. Powerpointen till redovisningen på måndag är nästan klar och jag har börjat så smått på den personliga reflektionen. Sommaren börjar närma sig och jag har fått jobb både lördag och söndag nästa helg. En hel del spännande idéer till nya reportage finns även på lager så det känns som om denna sommmar kan bli riktigt bra faktiskt!:) Många kramar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0